پنجشنبه 7 اسفند 1399 _
  امروز
پنجشنبه
اسفند 1399
7
قمری:13 رجب 1442

میلادی:25 فوریه 2021
 
اوقات شرعی
 
 طرح روز
 
  آمار بازدید
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 374
ماه : 13425
سال جاری : 1035846
تعدا مطالب : 2262
كل : 1035846
 
تاریخ : شنبه 27 دي 1399     |     کد : 2724

با هدف تکریم مراجعه کنندگان و شفاف سازی امور توسط شهرداری منطقه 9 تبریز؛

تخصیص سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری جهت استفاده از سامانه ی شهروند سپاری

همکاران حوزه ی شهرسازی و معماری شهرداری منطقه9، با هدف تکریم ارباب رجوع، و با تخصیص سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری مختص شهروندان، و بمنظور تسهیل در اجرای درخواست ها و تشکیل پرونده ها توسط خود متقاضیان، اقدام به آموزش شهروندان جهت استفاده از سامانه ی شهروند سپاری نموده اند.


 
به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه9، مهندس نسیانی شهردار این منطقه اظهار داشت: امروزه بهره گیری از روش های خدمات و فناوریهای نوین خدمات رسانی به شکل خدمات الکترونیک شهری، در تعاملات و تراکنش های میان شهروندان و شهرداری، بعنوان راهکاری اثر بخش و کارآمد به شمار می رود.

شهردار منطقه9 افزود: با آماده سازی بسترهای لازم، شهروندان در برخی امورات مربوط به خدمات شهرسازی منطقه9 مشارکت می نمایند و در جریان وضعیت پرونده های خود از طریق بستر وب قرار می گیرند که این امر موجب اعتمادسازی و شفاف سازی عملکرد شهرداری برای شهروندان محترم تبریزی می شود.

مهندس نسیانی خاطر نشان کرد: با سیستمی شدن فعالیت های شهرداری منطقه9 و بارگذاری اطلاعات بر روی سیستم یکپارچه ی شهرسازی، بخشی از نیازمندیهای شهروندان از قبیل ثبت درخواست، استعلامات الکترونیکی و... که تخصصی نمی باشد، بدون مراجعه شهروندان به شهرداری و از طریق اینترنت قابل اجرا می باشد.

وی اظهار اشت: بدین منظور شهروندان میتوانند با مراجعه به سامانه ی شهروند سپاری و ثبت درخواست خود مراحل مربوطه را پیگیری و طی نمایند.

مهندس نسیانی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: با اجرای سامانه ی شهروند سپاری خدمات شهرسازی در شهرداری منطقه9، همکاران حوزه ی شهرسازی و معماری شهرداری منطقه9 با هدف تسهیل دراجرای درخواست های اربابان رجوع و تشکیل پرونده توسط خود متقاضیان در سامانه ی مذکور، با تخصیص سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری مختص شهروندان ،اقدام به آموزش شهروندان جهت استفاده از سیستم مذکور نموده اند.

شهردار منطقه9تصریح کرد: درصد قابل توجهی از مراجعات شهروندان در حوزه ی شهرسازی و معماری برای ثبت درخواست و اخذ پاسخ استعلامات صورت می گیرد که با اجرای این طرح، ضمن کاهش قابل توجه مراجعات حضوری شهروندان، کاهش هزینه های شهروندان و مدیران،ارائه ی خدمات بصورت 24 ساعته و نا محدود، کاهش زمان پاسخگوئی به درخواست ها، کاهش ترافیک و حوادث درون شهری و همچنین تسهیل و تسریع درانجام خدمات رسانی به شهروندان را شاهد خواهیم بود.

گفتنی است: سامانه ی شهروندسپاری شهرداری تبریز با رویکرد هوشمند سازی و ایجاد بستر و خدمات مناسب به شهروندان، برای اولین بار به صورت پایلوت در شهرداری منطقه9 راه اندازی و عملیاتی شده و شهروندان محترم به منظور تشکیل پرونده و دریافت خدمات شهرسازی در شهرک خاوران، دیگر نیازی به حضور در این منطقه نداشته و از طریق بستر وب و بدون واسطه، می توانند به تمام اطلاعات مورد نیاز در این حوزه دسترسی داشته باشند.


PDF چاپ چاپ
 
 
 
 تیتر لینک
 
 لینک ها

         
         

        

         
 
 پا صفحه